Ont det gör ont...det gör ont...

Vete fasen vad vi har fått för skräp i våra kroppar Elin och jag...Ont tammefan överallt MEN

Elin min dutta har det fÖrstås värre för hon har sååååå jäkla ont och har inte vant sej med smärta som vi gamlingar har gjort. För det är ju så  kroppen ställer in sej på smärta och man vänjer sej ...jo det är säkert man vänjer sej sakteliga med att gå omkring med smärta varje dag det hör liksom till vardagen och då när man blir påmind om hur jäkla ont man har så tänker man , MEN STACKARS MEJ... och det får man tänka, man är ju sej själv närmast...

MEN man skall inte bara klaga , det har varit en underbar för-höst dag idag varmt och gott, man klär sej för i för varma kläder när man går till jobbet i ottan som jag gjorde imorse ...suck jag gick upp kl 05.20 fy fasen min limosin skulle hämta mej kl 06.00 usch det var fasanfullt och jag var såååå jäkla trött. Som tur var det en chaufför som spelade ljuv mujsik i bilen och pratade inte med mej ett dugg, han brukar veta att jag är trött vid den tiden så han spelar smäktande mjuk musik för mej....snällt va...men det är inte alla som är som han en del babblar på om en massa galimatias (skitsaker) när jag bara vill sitta och meditera i baksätet det är jätteskönt att göra en sån avkoppling, man blir som en ny människa när man kliver ur bilen. Imorgon skall jag jobba kväll och då får jag sova UT ...guuuud så skönt, äta en lång god nyttig fukost med mina kära omkring mej det är en bra morgon...

Nu skall jag och gubben gå upp och sova, men innan dess så ligger vi och pratar igenom dagen som har gått och kliar varandra lite grann ..det är ett måste att avsluta kvällen sån...alltid gör vi det...

Må så gott
Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0