Far-besök

Idag var vi och besökte min lille gamle Far, i Tumba.
Men först så åkte vi till Haninge och min käre man skulle gå till Claes Ohlsson och köpa konsoller och några hyllor som vi skall sätta upp i köket så det blir lite avlastningsutrymme där.
Det var först avsikt att köpa bara konsoller men men min hittade "jättefin furuhyllor" och dom var såååå fina och billiga...ja köp dom då sa jag  jag vet ju inte så mkt om hyllkvalietet eller hur bra dom är det vet ju bara han...så så blev det...han köpte 2 st och konsoller jättefina ...svart smide......kanon.

Men pga detta så blev vi ju sååå sena till far min men det gjorde ingenting för när vi kom till honom så var han lite down....han hade nyss tagit 2 alvedon och 1 dexofen...och dom blir man down av men han förknippar alltid det men att han håller på att "dö" eller lägga av for ever...nej nej pappa lilla man blir så dåsig av dom där pillren dom skall du bara ta när du skall sova annars känns det som om man kommer att lägga av för alltid.

Sen när vi kommit hem så grillade vi fläskfile´och gjorde klyftpotatis i ugn men tzatziki till mmmmm gott som fasen var det.

Idol har vi kollat in för 2-dra kvällen och det är lika kul som alltid att se dessa människor som inte har en ända skam i sin kropp ej heller några anhöriga som kan fälla några kommentarer om att dom INTE kan sjunga,,,fan man skäms för dom...inte klokt ju en del är ju sanslöst dåliga....men kul är det att kolla in dom man får ju ett gott skratt ALLTID.



Juryn är ju som vanligt bäst och så charmiga...och Andreas och Anders är sååå gulliga killar...

Må så gott
Moa


Kommentarer
Postat av: Elin

ja du lagar alltid så god mat mams...

Puss löööv jo very much!

2009-09-09 @ 22:42:50
URL: http://elinbogalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0