Åkersberga-mys

Idag har vi varit i Åkersberga och kollat in en underbar liten Golden-valp som heter Flisan.
Så söt som socker var hon och så full av bus och spring i benen. Man blir fullständigt kär i den lilla, vill bara ha henne jag försökte smuggla ner henne i min stora väska men ägaren hade koll på mej hela tiden så det fanns ingen chans att ta med henne hem.


Nej skojar bara visst vill jag ha en ny hund men det får vänta tills gubben och jag inte orkar resa längre men då orkar vi väl inte heller fostra en ny liten varelse...nej det får räcka med Elin´s valpar som hon ev får till vintern och/eller våren då får vi passa på att snusa och gosa med dom små...det får vi vara nöjda med.

Nu var det slut på min långledighet och imorron skall jag jobba nattpasset det vill säga sovande jour och då blir det till att kolla på tv med dom boende efter en del  matlagning inne hos en del...sen så drar jag mej undan till vårt sovrum på jobbet och sover där tills morgonen och sen så slutan jag kl 09.00.

Min käre lille gubbe har varit sjuk och förkyld under helgen så han har inte kunnat köra taxi, men nästa helg gör han nog det för då får vi ännu mer kosing till vår nästa resa utomlands,,,vet inte vart ännu med det lutar åt Thailand i mars-10...få se det vore underbart att återkomma dit och visa gubben hur underbart det var där...rena paradiset. Hoppas Elin kan följa med det vore ju skitmysigt och bra för henne.

Nej nu skall vi stänga av alla computer och sova vår skönhetssömn...see you

Må så gott
Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0