studsmatta...



Jipppiiie jag har hoppat studsmatta uppe i Boliden hos Ingemar´s barn och barnbarn. Det var en ny upplevelse ganska jobbigt för mina gamla benmuskler. Ingemar hoppade också han var lite modigare så han hoppade och satt sej på rumpan. Elin var en hejjare på att hoppa och då skulle ni se barnbarnen herre min je Alvar allra helst wow en riktig cirkus-kille.                                                                                                                                                                                                  Nu skall P-O snart grilla kotletter det skall bli mumsigt. Imorgon skall vi åka till Åsele-marknad och kolla in en av världens största marknader är det sagt...det skall bli jättekul. Jag återkommer med mer info om marknaden och norrlands-resan. Hej o kram/   Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0