Ryggont....

Jag har haft ont i ryggen till och från hela sommaren men ikväll så slog det till ordentligt.
Ischias eller diskbråck eller bådadera har jag drabbats av. Kan inte stå upprätt och det gör förbenat ont när jag skall försöka gå vilket jag inte kan utan att halta som en 90-åring.

Har tagit 2 alvedon som har börjat verka lite så att jag kan dra mej upp till övervåningen och lägga mej. Imorgon skall vi ju åka upp till Norrtälje, Benrghamra till min barndomskamrat Ann och hennes man Krister och beskåda deras nya utomhuspool. OM det skulle behaga bli fint väder kan man ju ta ett bad  men det verkar inte som om jag kan komma i en pool med min onda rygg. Det skall bli jättetrevligt att träffa dom och ha det mysigt hela dagen åker inte hem förrän framåt kvällen. Kanske det blir en båttur med deras båt om vädret tillåter och min rygg också tillåter denna övning att gå ner och upp ur en båt ....tvivlar bestämt men men undrens tider har ju infunnit sej förr.

Nä¨nu måste jag avsluta och gå till sängs, suss gott och GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE DOTTER ELIN

Må så gott
Moa

Kommentarer
Postat av: Dotra

tack så mkt mams.

gå nu å lägg dig, så du blir bra. Är så rädd om min fina underbara mams

puss puss love ya

2009-07-31 @ 23:29:18
URL: http://elinbogalice.blogg.se/
Postat av: Moa i vika

Mammas gullhöna har pratat...som jag älskarså mycket min E L I N



MoM

2009-07-31 @ 23:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0