Nu har jag blivit bloggare också...kul

Hej alla semesterfirare.

Jag har precis fått min blogg  fixad av min duktiga dotter.

Nu skall jag försöka att skriva lite ditt o datt om mitt liv .varje dag förhoppningsvis...

Jag börjar väl med att tala om att vi har idag varit och köpt en ny dammsugare till min kära far.
Han tyckte att den gamla vara för tung och vi fick tag i en på ÖB i Haninge...jättebilligt
Han blev sååå nöjd så han satt igång och dammsög med en gång.
, vi fick kasta i oss kaffet.
Nu sitter jag och kollar in Animal Planet. där blir  man bara såååå arg på så idiotiska människor som behandlar djur så illa. Jag gråter alltid när jag ser detta. Kan inte fatta att man kan vara sååå grym mot våra älskade djur som är såååå goa..

Nattis alla goa människor
Moa

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hej Monica!

Välkommen till bloggens värld.

Hoppas du och din familj mår bra.

Kramar från trion Olofsson

2009-07-15 @ 00:04:03
URL: http://susisiome.blogg.se/
Postat av: MONICA

Tick tack snälla goa människor...

Nu kan vi kommentera varandras tokigheter och funderingar.

Kramiz

Monica

2009-07-15 @ 12:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0