Jogga efter cykel....

Ja det fick jag göra ikväll nyss för Elin har köpt en cykel  och skall ut och träna sej själv och Delta och nu ikväll så fick jag förlja med för det var ju första gången som Delta fick möta en cykel.

Först hoppade hon och skuttade runt Elin men sen gick det riktigt bra och jag fick jogga och gå.   Att försöka hålla takt med dom det gick ju inte sååå värst bra, men motion fick jag efter en gooood Lasagne som Elin gjort....mycket bra,
för Lasagne ingår inte i min nuvarande diet liksom men ibland får man fuska..

När jag nu nämner fuska så kanske det blir en del av det imorgon när vi skall åka på krýssning till Åbo med Silja Europa , vi åker en morgonkryssning och kommer hem på morgonen därpå det skall bli kul att lyxa loss lite kanske vi svänger våra lurviga också på kvällern.

Ja att nämna min far idag igen så har han ringt och klagat att han inte mår så värst bra men kisseriet funkar det är ju alltid någe. Man kanske inte kan begära sååå mycket när man är 88 år och gått igenom hjärtinfarkt x fler och ont i kroppen....stackars gamle far. Men lite tröstande ord från sin dotter så fick jag han på bättre humör och sa att han skulle äta lite nyponsoppa och några mackor istället för fläskkarrén som han tyckte växte i munnen..

Nu väntas Allsång på skansen och sen sovtajm ganska tidigt för vi skall upp i ottan nästan för båten går 7.10.

Må så gott
Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0