Glänsande fint....

Nu så är det städat och fint i vårt hus...det doftar AJAX lång väg...det gillar jag som är en liten pedant faktiskt.
Jo jag är en sån som filar o putsar på bord och hyllor, älskar blanka ytor som är fria från skit o skräp. Det kan ibland vara lite irriterande för andra men smulor överallt och skräp som inte skall vara där HATAR jag. VAR SAK PÅ SIN PLATS det är mitt motto också .

Just nu sitter vi allihopa och väntar på att dom skall ringa från Södra djurkliniken och säga att vi kan hämta hem DELTA  som har legat kvar där för dom skulle gå ner och undersöka hennes hals under sövning idag och se om det blev något förstört när den grova pinnen trängde ner i hennes hals i går under leken. Det såg otäckt ut när Elin drog ut pinnen som var nästan 20 cm långt ner i halsen fyyyy blääää. Lilla pluttan Delta vår ÄLSKLING.

Inget är som väntans tider men denna väntan är för jävligt lång....RING NU !!!!!!

Ha de bäst
;Moa


Kommentarer
Postat av: Elin

ja min underbara fina plutta...inget får hända henne. Kan dom inte bara ringa nuuuuu

2009-07-23 @ 15:10:47
URL: http://elinbogalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0