Födelsedag igår....

Ja herregud igår var min födelsedag och vår bröllopsdag så jag glömde blogga då...vojne vojne

Men det var en sån härlig dag med champagnelunch och laxmackor, sen så hade vi bjudit in våra kära grannar i området och då grillade vi flintastek och fläskytterfilé till det hade vi en stoooor härlig potatissallad...vin till och så jordgubbs-bakelser.

Av min käre make fick jag precentkort på LINDEX och en jättestor fin bukett blommor. Av min dotter fick jag krämer att ha på dagen o natten samt rengöringscremer bra att ha nu när man börjar bli gammal i hyn- Den skall man sköta ordentligt annars får man rynkor. Inget fel med rynkor men man behöver ju inte  påskynda  dom genom att missköta huden.
Jag fick en stor glasskål samt ett rosa tjock ljus att sätta i skålen av vännerna dom kära att tända när mörkret kommer smygande snart...suck det har ju redan blivit mörkare på kvällarna.

MEN idag har vi haft det mysigt ute på altan solat och slappat...och senare så fick vi ett ryck att boka en resa till Åbo på onsdag den 29-30 juli...så det gjorde vi...och det skall blir mysigt äta o dricka gott och ha det skönt ute till havs.



Nu sitter vi o kollar in en film på 3-an , och Delta snarkar under bordet här nere hon har bättrat sej betydling och skall börja försöka leka med pinna men NO WAY inga pinnar till denna tjeja nåt mer inte av mej i alla fall.

Dotra Elin har varit inne i stan på dejt  :O)  , lite kul att komma ifrån vi gamlingar haha.

Tja nåt mer har jag inte att säga för idag...livet går sin gilla gång
Ha de bäst
Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0