Utflykt till Bergshamra...

Idag har vi varit och hälsat på min gamla skolkamrat från klass 5. Vi har varit vänner en bra tid och träffas regelbundet tillsammans med 2 andra tjejer. Det är jättekul att träffas MEN vi tycker inte att vi har förändras ett dugg...lika tokiga och barnsliga som när vi gick i mellanstadiet och högstadiet och busade i skolan.

Nu träffade vi hennes man Krister och hennes "lilla" son som blivit hela 29 år han hade sin lille son med sej...så gullig och busig. Vi hade tänkt att vi skulle bada i deras nya pool men jag var så orörlig av mitt ryggont samt att vädrets makter inte var med oss hela dagen.

Imorgon skall vi åka till Södertälje brukshundsklubb och Elin skall ställa ut Delta. Hoppas domaren tycker att hon är lika fin och underbar som vi gör. Jag återkommer med lite information och kanske bilder från utställningen. På återseende.
Sängen och 2 alvedon väntar för att jag skall kunna sova någorlunda inatt.

Må så gott
Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0