Sol, Sol....

Tänk att så många människor börjar att klaga så fort vi får lite FÖR varmt väder i deras tycke.
Ja då börjar man att längta tills snön o kylan skall komma och OH va varmt det är jag kan inte andas osv osv.
Jag gillar denna värme för man kan sitta i skuggan om man vil och läsa en bok l eller så gå in i huset och svalka sej med en glass eller kall dryck.

Snart go vänner så kommer Herr Höst inspringande på våra gräsmattor  och sprider löven dom gula överallt, det är ju visserligen en viss tjusning med hösten också men men vi vet ju att den kommer så varför inte njuta av NUET.
Allt har sin tid liksom, men jag är ju en sommar-tjej och inte en vinter-tjej.

Imorgon fyller min gumma år då skall vi fira henne med pompa o ståt, ja i varje fall skall vi flagga för henne och äta något gott.



GRATTIS ELIN 28 ÅR

Ha det bäst
Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0