Sista lediga dagen

Imorgon skall jag försöka mej på att jobba igen.
Först skall jag gå till nynäs sjukhus och röntga ryggen och sen till Nynäsakuten och få min dom.
Ja, vad kan det vara för fel på min rygg....ja det kanske bara är latmasken som har lagt ägg och inte vill att jag skall jobba mer vad vet jag...men ont gör det varje dag och så känns det som jag har en galge bak i brallan så stel är jag liksom låst i ryggslutet.

Nåväl inte klaga det finns dom som har det värre....eller hur.
Vi har var varit nere och kollat in Elin´s nya boende hos en väninna i Vika som bor ensam i en stoooor villa med stor trädgård som behövde en inneboende som kunde ge henne sällskap och ett litet bidrag i kassan. Och det blev ELIN kanon. Hon har en underbar liten son som också älskar hundar så det kommer bli såå trevligt för allihopa.
Så nästa vecka blir det flyttning av...kul kul.

Nu väntar sängen med sin underbara mjukhet.
Sov gott

Må så bra
Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0