Rundåkning...

Idag har vi varit på rundåkning i vårt grannskap såsom Muskö, Ösmo, Sorunda och beskådat lite villor.

Vi har som avsikt att byta bostad när jag går i pension..kanske då ev flytta norrut eller varför inte bo kvar i Södermanland´s vackra natur som vi älskar.
Vi få se vad framtiden har i sitt sköte ingen vet bara ödet vet detta ....hehe   Jag tror på ödet så det sa.

Elin kom hem ikväll hon har varit på en dagsutflykt till Åmål med en väninna och kollat in Golden Retriver-valpar, som väninnan skall köpa.  Dom var ju förstås förskräckligt söta gulvita små nystan som busade i solen i värmland eller dalsland som Åmål ligger ingen aning just nu....skit samma . Elin var bra trött för hon hade ju jobbat natt och åkte direkt till Åmål utan någon sömn jag hade inte pallat det men är man ung så gör man det men hon sover nog nu när jag skriver denna blogg.

Imorgon skall jag och min bror Bernt  träffas hemma hon våran far och prata om alla viktiga papper som han som gäller hans oblogationer och andra viktiga papper...vi skall också gå igenom hans tavlor och saker som vi ev vill ha efter hans bortgång. Det är inte så kul att prata om sånt men han vill prompt att vi skall ta del aV det när han fortfarande lever och det är väl klokt...så vi åker väl dit så han blir lugn gubben lilla.

Nu skall jag sova i varje fall.
Må så gott

Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0