ommöblering

Idag har vi möblerat om i överväningen och i vårt tv-rum.
Det blev en hel del gjort som blev till det bättre fast gubben min muttrar lite men sen när det är färdigt ja då är det jättebra.

På kvällen  så kollade vi en nu WALLANDER---Skulden,  den var jättebra det en av dom nyaste som dotra laddat hem...hmmmm aja baja

Imorgon skall jag åter till doktorn för min onda rygg...ryggskottet har väl gett vika lite grann men det onda mitt på ryggtavlan gör fortfarande mycket ont blir såååå smärtsamt så fort jag står  upprätt länge ....fattar inte om det kanske är diskbråck eller nåt galet.-

Idag har jag vunnit en väska på tradera haha skitkul detta är--kollar varje kväll efter något spännande att buda.

Nu är klockan som vanligt såååå mycket...fattar i nte att vi aldrig kommer i säng i skapligt tid.

God natt
Må så gott
Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0