Mer lediga dagar blev det....

Ja, jag var ju på röntgen idag och skulle få reda på vad jag led av i min onda rygg.
Fick vänta sååååå himla länge på resultat och eftersom jag hade så jäkla ont så tyckte inte doktorn att jag skulle gå och jobba med den rygg utan invänta svar imorron och få se vad som erbjuds. Sjukgymnastik eller kiropraktor. vad vet jag.

Men ett som var säkert sa dom hos docktorn INGEN  kiropraktor innan röntgensvaret har kommit så man inte  förvärrar något i ryggen. Man har ju bara en rygg och den skall man vara rädd om. Den skall hålla i många år till.

Nu har vi sett det näst sista avsnittet på Bachelorette och herregud vad dom håller på och fjantar sej i amerikanskt tv...en tjej skall välja ut en kille av en massa snygga killar och till slut skall dom vara kära i varandra. Under tiden så testar hon alla killar på både kyssar, smek och sex...jag är inte pryd med detta går till överdrift i osedlighetsgöromål....hualigen jag RODNAR


Nu skall vi sova snart så jag får åka till sjukhuset imorgon bitti och få svar på mina röntgenplåtar och sen göra så gott jag kan av detta svar....få se vad som erbjuds.

Må så gott
Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0