Män som hatar kvinnor

Vi har sett den filmen på dvd och det var en mycket bra och intressant film.
Ganska lång var den men a då är det bra att man pausa lite då och då ...gå på toa eller gå och äta middag..

Min gube har kört taxi hela dagen han kom hem nyss...sååå sent får han väl inte vara ute på kvällarna och köra...det händer ju sååå mycket  otäckt har man hört dom överfaller taxichaufförer dom jävlarna...
Usch att man skall vara rädd att sköta sitt servicejobb nu också inte nog med alla våldtäkter som händer och mord hit och dit man blir nästan blasé när man läser i tidningarna eller lyssnar på nyheterna...vad har det hänt med männskigheten...ja det vete fan det har spårat ut det kan man lugnt säga.

Att en ung kvinna inte skall kunna gå lättklädd eller gå ensam ute på kvällarna utan att bli påhoppad av en ung TESTOSTERON-stind ung s-k MAN som inte har blivit torr bakom öronen.
Där kan man kalla dom att dom är Män som hatar kvinnor....fy fan den snedvridna kvinnosynen som många har är otäck och hemskt, jag blir mörkrädd av att höra att unga kvinnor blir påhoppade och våldtagna och misshandlade det händer också i lilla Nynäshamn, vilket jag känner till på nära håll.
Vad skall man göra åt detta jag skulle skämmas att vara karl för även dom som minte begår sådana brott måste känna skam för att tillhöra detta KÖN.

Men man skall för guds skulle itne dra alla karlar över en kam, för jag har fångat en fin man och god man och jag känner många med han men dom onda syns mest tyvärr.

Var rädda om er kvinnor fan att man skall behöva säga det VA?????

Må så gott
Moa

Kommentarer
Postat av: linaa

oh har den kommit ut på dvd nu.. måste se!!! har läst alla böckerna men inte hunnit med bion. är ju ett måste!!!

2009-08-26 @ 14:29:50
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0