Lata dagar...

Ja vad skall annars göra när  man är sjukskriven och invalid sas.
Kan inte göra värst mycket utan att det tar emot och gör ont så förbenat i ryggslutet.
MEN man kan ju bli sjuk på sämre dagar det är ju SOL och kanonvarmt ute så jag skall inte klaga för jag kan ju sitta ute och njuta av sommarens ljuva värme och lata mej....N I C E.

Nu skall gubben oh jag ta en kvällsfika och kolla in nyheterna och sedan en romantiskt film på 4+,,,ja jag i alla fall gubben blir nog sittandes framför sin dator och kolla fonder och nyheter. Han gillar inte romantiska filmer så värst mycket och vilker karl gör det inte så värst många, men det gör jag då blir man glad i sinnet och hjärtat.

I natt sov jag som ett barn ända tills 10.15 det var skönt som bara den...att sova utan smärta.
få se vad denna natt har att erbjuda mej...hoppas lika skön som i natt.

Nåväl sommaren håller i sig och på lördag skall vi in till den stora huvudstaden och bjuda dotra Elin på middag...hon fyller nämligen år hela 28 år, tänk vad tiden går...har ni hört det förr hmmm ett vanligt uttryck men SANT fasen vad tiden går.

Min "lilla" gosa som jag kallade henne för en del trodde jag sa kossa men det kan man väl ändå inte kalla sitt underbara barn för MEN i dagens tider så heter ju ungarna allt möjligt ju...snart blir det väl namn som Älg, Ko Tjur ja när en del heter Björn, Varg...haha

    här ligger lilla Älg och sover hahahahahahaha

Skämt åsido
Må så gott
Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0