Hässelby farväl....

Välkommen tillbaka till Stora Vika Elin, min darling ja det får jag säga nu hehe skönt att ha stumpan här igen.

Usch det är inte kul som hon har fått...ONT i alla leder tänk om det är FIBROMYALGI  Det är ärfligt säger dom och tänk om det är det som jag också har lidit av...Ledvärk, nackvärk, ryggvärk ...you name it...

Fy vad jag gnäller men det här är ju min egen sida och jag får skriva om allt här och dom som tycker jag gnäller så ...OCH  vem bryr sej...inte jag.

Idag var vi i Hässelby och städa ut allt   detsista i hennes lägenhet så detvar skönt ,att det var gjort det är inte kul med flyttstädning men nödvändigt...Vi hjälptes åt alla hennes 2 pappor och jag och så damen själv.

Nu kollar vi på Polar-prisprogrammet men jag måste snart gå till sängs skall ju upp kl 05.20 imorron bitti pust stånk blääää...jag börjar 07.00 och min limosin kommer 06.00...Det borde vara kriminellt att sätta sådana scheman åt en gammal kärring som vill sova till minst 10.00.

God natt

Må så gott
Moa

Kommentarer
Postat av: Kicki

Fibromyalgi e inte ärftligt har de sagt till mig på smärtkliniken...så de får man väl hoppas på att det stämmer...

2009-09-01 @ 21:15:16
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0