Födelsedagsfirande...

Idag har vi haft tårtkalas och grillkalas för min söta underbara dotter Elin som fyllde hela 28 somrar.
Solen sken som vanligt på hennes födelsedag för det gjorde den samma dag hon föddes, precis lika varmt som nu.

Kvällen har fortlöpt genom ett ständigt surfande på nätet om lediga villor eller radhus i landet för vi har upptäckt att vi bor väldigt dyrt här i Stora Vika. Så vi kollar runt lite MEN det är för dyrt här nere i stockholmstrakten, så kosan blir nog uppåt i landet. DÄR är det kanonbilliga hus herregud omkring 250.000 kr för en stor villa med stor tomt med massa träd och småhus det är ju inte klokt. Men skulle jag flytta NU ifrån mina gamla föräldrar så skulle dom inte bli glada så det blir till att vänta i alla fall tills jag går i pension om några år och då SKALL vi flytta till något billigare för min pension den blir inte mycket  att hänga i julgran.

Ja ja till att börja med så skall vi möblerera om i vårt hus i Vika så vi får lite mer utrymme nu när dotra skall bo här ett tag.

Imorgon skall vi åka in till den stora huvudstaden och träffa Elin´s pappa och vi allihopa skall gå på Friday´s i Kungsträdgården och käka middag det skall bli mysigt.

Nu väntar sängen min den goa och mjuka som jag sover sååååå sött i .

Må så gott  och GRATTIS ELIN  än en gång

Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0