Doktorsbesök...

Idag har jag varit hos min doktor igen för ryggen är ju inte bra...långt ifrån skulle jag vilja säga.

Blev sjukskriven en vecka till men sedan OM det inte har blivit bättre så blir det röntgen och det tycker jag låter bra,
Då kanske dom kan se om det är något tjall på mina kotor eller diskar ...vad vet jag. Det onda måste ju komma från något.

Nu skall vi gå o lägga oss har sett ännu en Wallander som dottern har laddat hem ganska bra denna också tycker  jag den hette KURIREN...-

Nåväl som jag alltid avslutar min blogg med så i morgon skall jag lyssna  på min nya MP3-spelare där vi har laddat hem en ny bok av Kristin Hannah.../Vad som än händer/   få se om jag gillar denna bok jag har läst flera av hennes böcker tidigare men nu skall jag lyssna i hörlurar ¨när en läser boken det skall bli spännande.

Må så gott
Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0